ГЕОГРАФІЧНА ДЕСТИНАЦІЯ

(англ. destination – місце призначення, мета туристської подорожі) – виступає як географічний простір, мета подорожі певного туристського сегмента, турпродукт, суб'єкт конкуренції та об'єкт підприємництва. Ознака «географічна» означає, що дестинація займає певний простір і розташована в певному місці. Т. Бігером виділяються наступні географічні типи дестинацій: континент, міжнародний регіон, країна, туристський район, туристська місцевість (центр), атракційний пункт. Останній може бути представлений окремим туристським об'єктом, наприклад аквапарком або гірськолижним центром. Як мета подорожі, Д.Г. становить інтерес для певного сегменту туристського попиту. Така орієнтація Д.Г. стратифікує географічний простір, роблячи його багатошаровим. Кожен шар містить сукупність об'єктів, цікавих для відповідного сегменту попиту. Стратифікація Д.Г. – це поділ різногалузевих організацій туристської індустрії за схожими класами обслуговування на групи, які можуть бути залучені у виробництво комплексного турпродукту для конкретних сегментів туристського попиту, що виділяються за цілями подорожі.

При посиланні застосовувати:

ГЕОГРАФІЧНА ДЕСТИНАЦІЯ / Колотуха О.В. // Cпортивний туризм та активна рекреація: географія, систематизація, практика (словник-довідник). — Електронний ресурс. — Режим доступу: https://geohub.org.ua/node/890 (дата звернення: 22.05.2024)

Колотуха Олександр Васильович — український спортивний турист, відомий науковець в сфері спортивного туризму, член виконкому Міжнародної Федерації спортивного туризму, доктор географічних наук, академік Міжнародної академії дитячо-юнацького туризму та краєзнавства, автор понад 230 наукових та науково-методичних праць, кількох книжок про туризм.