ГЕОБРЕНД

(англ. geobrand бренд території) – поняття, що передбачає ставлення того чи іншого бренду до будь-якої географічної місцевості (це може бути, наприклад, окрема держава, конкретний регіон, туристська дестинація, певне місто тощо).

При посиланні застосовувати:

ГЕОБРЕНД / Колотуха О.В. // Cпортивний туризм та активна рекреація: географія, систематизація, практика (словник-довідник). — Електронний ресурс. — Режим доступу: https://geohub.org.ua/node/5808 (дата звернення: 19.05.2024)

Колотуха Олександр Васильович — український спортивний турист, відомий науковець в сфері спортивного туризму, член виконкому Міжнародної Федерації спортивного туризму, доктор географічних наук, академік Міжнародної академії дитячо-юнацького туризму та краєзнавства, автор понад 230 наукових та науково-методичних праць, кількох книжок про туризм.