Масштабу виробництва ефект

Оптимальні розміри підприємств визначає рівень рентабельності, який залежить від обсягу виробництва відповідних товарів, т.т. падіння середньої вартості виробництва поступово збільшує його рівень.

Основне поняття моделі “економії на масштабі виробництва”.

При посиланні застосовувати:

Масштабу виробництва ефект / Савчук І.Г. // Словник суспільної географії. — Електронний ресурс. — Режим доступу: https://geohub.org.ua/node/4129 (дата звернення: 17.04.2025)

Савчук Іван Григорович — кандидат географічних наук, автор і співавтор 6 наукових монографій, низки карт у "Національному атласі України" (2007) й "Історичному атласі України" (2015), 173 наукових публікацій. Науковий консультант "Екологічної енциклопедії" (2007-2008), автор статей у "Великій український енциклопедії" (2020). Автор і співавтор підручників і атласів з географії для загальноосвітніх навчальних закладів (2017-2019). Основні напрями досліджень: економічна географія і геоекономіка, геоісторія і геополітика, країнознавство.