(від лат. factor – той, що робить) – внутрішні причини, які мають велику силу впливу на процеси, що протікають в такому геопросторовому явищі як спортивний туризм. Ф.Ф.П.Н.С.Т. можна об'єднати в два типи: 1) нелокалізуючі фактори – туристсько-рекреаційні потреби, організаційно-управлінські, економічні, матеріально-побутові, соціально-психологічні, демографічні, медико-санітарні, екологічні, інноваційні фактори, фактори кадрового забезпечення; 2) локалізуючі фактори – геоторіальні, геополітичні, природно-рекреаційні, історико-культурні, інфраструктурні, рекреаційно-діяльнісні. Поділ груп факторів на типи є досить умовним, оскільки навіть нелокалізуючі фактори мають просторову складову, виражену в тій чи іншій мірі. Отже, за своєю суттю всі фактори впливають на територіальний аспект формування та розвитку спортивного туризму (дод. 3).
При посиланні застосовувати: