МАРКУВАННЯ ТРАС МАРШРУТІВ ТРАНС'ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТЕЖОК

(піш.) (від нім. marhieren – ставити знак та фр. marche – хід, рух і route – шлях) – ряд тривалих пішохідних маршрутів Європою (E-маршрути), розроблених Європейською Асоціацією пішохідного туризму (European Ramblers Association – ERA), що охоплюють майже всі європейські країни. В даний час ERA визначає 3 види туристських трас в межах Європи: великі туристські маршрути або GR тури представляють собою мережу доріг і стежок, придатних для пішохідного туризму територією Європи в усіх напрямках; малі маршрути або PR траси маршрутів є місцевими чи районними та їх шлях не перевищує 50 км; місцеві стежки або SL це невеликі місцеві маршрути, які, як правило, не перевищують 10 км.

При посиланні застосовувати:

МАРКУВАННЯ ТРАС МАРШРУТІВ ТРАНС'ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТЕЖОК / Колотуха О.В. // Cпортивний туризм та активна рекреація: географія, систематизація, практика (словник-довідник). — Електронний ресурс. — Режим доступу: https://geohub.org.ua/node/1711 (дата звернення: 23.04.2025)

Колотуха Олександр Васильович — український спортивний турист, відомий науковець в сфері спортивного туризму, член виконкому Міжнародної Федерації спортивного туризму, доктор географічних наук, академік Міжнародної академії дитячо-юнацького туризму та краєзнавства, автор понад 230 наукових та науково-методичних праць, кількох книжок про туризм.